آذرنام
خانه / نقل / قیمت بهترین نقل پسته ای مرغوب

قیمت بهترین نقل پسته ای مرغوب

قیمت نقل پسته ای مرغوب بسته به کیفیت، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا و نرخ و ارز و دلار و… متغیر است. فروش نقل پسته ای طی سال های گذشته روند رو به رشدی به خود گرفته و تعداد خریداران این محصول در سطح کشور روز به روز در حال افزایش است. بالا بودن حجم تقاضا سبب شده برخی از شیرینی سراهای اقدام به فروش عمده نقل پسته ای کنند و همین امر باعث کسب سود بیشتر شده است.

نقل پسته ای مرغوب

مواد اولیه نقل پسته ای مرغوب

نقل پسته ای مرغوب

نقل پسته ای یکی از شیرینی‌های خوشمزه و معروف است و مواد اولیه نقل شامل گزینه های زیر می باشد از جمله: شکر سفید، شکر گلوکز، گلاب غلیظ، وانیل، گل محمدی، گیاه بیدمشک و مغز پسته و گردو می باشد. و از آن جایی که در تولید این محصول از مواد اولیه سالم و طبیعی استفاده شده است، مصرف آن خواص فراوانی را به دنبال دارد.

نقل پسته ای بسیار پر کالری و انرژی بخش می‌باشد؛ با مصرف این محصول بخشی از کالری مورد نیاز بدنتان تأمین می‌شود و پسته ی موجود در این محصول، دارای ترکیبی به نام الاجیک اسید است که مانع از انباشت چربی در عروق قلب می‌شود. همچنین خون ساز است و به جذب آهن کمک می‌کند.

مصرف این محصول برای افراد مبتلا به بیماری کم خونی بسیار مفید می‌باشد. پسته مقادیر زیادی ویتامین B6 دارد که در تولید اسید آمینه به بدن کمک می‌کند، این اسید تأثیر زیادی در حفظ سلامت عروق و ضربان قلب دارد. به همین دلیل مصرف نقل پسته ای به تقویت سیستم عصبی بدن کمک کرده و مانع از تشدید بیماری‌های قلبی می‌شود.

مرکز خرید نقل پسته ای مرغوب

نقل پسته ای مرغوب

مرکز خرید نقل پسته ای در این راستا با مشتری یابی توانسته سود خوبی به دست آورد. تنوع بالای نقل در ایران سبب می شود مشتریان در حین خرید محصول با مشکل و محدودیتی مواجه نشوند و در زمینه صادرات جایگاه ویژه ای به دست آورد.

خرید نقل پسته ای از این مجموعه و واحدهای تولیدکننده ای که به شکل انبوه عرضه می کنند برای خریداران عمده بسیار به صرفه تر از خرید از واسطه هاست چون این واحدها محصول تولیدی خود را به صورت مستقیم به فروش می رسانند و معمولا نیز برای راحتی مشتریان خود شرایط معقولی را در فروش لحاظ می کنند.

مجموعه تولیدی آذرنام به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه نقل اشتغال دارد که همزمان با تولید انبوه محصول در بخش فروش و پخش عمده انواع نقل نیز فعالیت می کند. فروش مستقیم نقل پسته ای به واحدهای عرضه کننده و همکاری موثر با مراکز پخش نقل در سراسر کشور، بخشی از فعالیت های مجموعه ما است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی یک کیلویی

صادرات نقل گردویی یک کیلویی به امارات

صادرات نقل گردویی یک کیلویی به امارات به عنوان میزبان بزرگترین شرکت های تجاری و …

دیدگاهتان را بنویسید