آذرنام
خانه / نقل گردویی / بهترین قیمت نقل گردویی به لیمو

بهترین قیمت نقل گردویی به لیمو

نقل یکی از شیرینی های خوشمزه در کشور ما بشمار می رود که امروزه با توجه به تولید این محصول با طعم های مختلف طرفداران آن افزایش پیدا کرده است. یکی از مدل های خوش طعم این شیرینی ریز و خوشمزه نقل گردویی به لیمو است.

این محصول خاصیت های ویژه ای نیز دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای سلامتی نیز مفید است. این نوع نقل به دلیل داشتن مغزیجاتی مانند گردو در ساختار خود برای تقویت ذهن و حافظه بسیار مفید است.

به دلیل سرد بودن طبع چای، می توان در کنار آن از نقل گردویی استفاده کرد زیرا به دلیل داشتن مغز گردو که طبع گرمی دارد می تواند همراه خوبی در کنار چای باشد و حتی در مهمانی ها و دور همی ها از آن استفاده کرد. از طرفداران پروپاقرص این محصول کودکان هستند. ارومیه یکی از شهر هایی است که بهترین نوع نقل را در کشور دارا می باشد.

بهترین قیمت نقل گردویی به لیمو

طرز تهیه نقل گردویی در منزل

طرز تهیه نقل گردویی در منزل گر شما هم از طرفداران سرسخت نقل گردویی هستید و می خواهید آن را در منزل تهیه کرده و به صورت تازه مصرف کنید در ادامه با ما همراه باشید. طرز تهیه نقل بسیار ساده است و شما می توانید با اندکی تمرین به راحتی نقل های خوشمزه ای درست کنید.

مواد مورد نیاز برای تهیه نقل گردویی:

  • شکر
  • لیمو
  • آب
  • گلاب
  • وانیل
  • مغز گردو

در ابتدا شکر و وانیل را با آب مخلوط کرده و روی حرارت می گذاریم تا کاملا غلیظ شود. بعد از اینکه شربت آماده شد به آن لیمو و گلاب را اضافه کنید بعد از مدتی شربت نقل شما آماده می باشد. در ظرف دیگری گردو را ریخته و روی حرارت قرار می دهیم تا گرم شوند سپس شربت را به گردوها اضافه کرده و هم می زنیم تا نقل مورد نظر آماده شود.این نقل بسیار خوشمزه است و به خاطر طعم لذید و داشتن مغز گردو طرفداران بسیار زیادی دارد.

بازرگانی خرید نقل گردویی به لیمو

بازرگانی خرید نقل گردویی به لیمو این روزها به دلیل تولید نقل با طعم های مختلف طرفداران آن افزایش پیدا کرده است. با توجه به اینکه این شیرینی خوسمزه و خوش خوراک طعم های متفاوتی دارد توانسته است پاسخگوی ذائقه های مختلف مصرف کنندگان باشد. بازرگانی خرید نقل یکی از مکان های مطمئن برای تهیه این محصول می باشد.

در این بازرگانی نقل های گردویی به لیمو با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می شوند. شما می توانید برای تهیه این محصول با کارشناسان مربوطه ارتباط گرفته تا بتوانید یک خریدی عالی و مطمئن را تجربه کنید. بی شک تردی و طعم لذیذ این خوراکی ریز و بامزه کام هر مصرف کننده ای را شیرین می کند بطوریکه افراد بارها متقاضی خرید آن می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی یک کیلویی

صادرات نقل گردویی یک کیلویی به امارات

صادرات نقل گردویی یک کیلویی به امارات به عنوان میزبان بزرگترین شرکت های تجاری و …

دیدگاهتان را بنویسید