آذرنام
خانه / نقل / فروش نقل گردویی طعم دار اعلا در بازار

فروش نقل گردویی طعم دار اعلا در بازار

تنوع و طعم منحصر به فرد نقل گردویی طعم دار به راحتی نظر مشتریان مختلف را به خود جلب می کند. ادویه های دارچین، بهارنارنج، گلاب، گل محمدی و زعفران با ترکیب مغز گردو طعم های شگفت انگیزی در نقل گردویی ارومیه خلق کرده اند.

آذرنام به عنوان یک تولید کننده نمونه، انواع نقل ارومیه را با کیفیت ممتاز کشوری به بازار عرضه می کند. به عنوان بهترین تولید کننده انواع نقل ادویه دار، فروش نقل گردویی طعم دار اعلا در بازار را آغاز کرده ایم. نقلی که تمامی مشتریان فروشگاه را به خود جذب کرده و پاسخگوی سلیقه های افراد مختلف است.

نقل گردویی طعم دار

مشتریان نقل گردویی طعم دار چه کسانی هستند؟

نقل گردویی طعم دار

مشتریان عمده نقل گردویی طعم دار را صاحبان فروشگاه های مواد غذایی، قنادی ها، عطاری ها، آجیل سراها و استراحتگاه های بین راهی تشکیل می دهند. خریداران عمده به منظور تامین اجناس فروشگاه خود محصولات متنوع و جدید را خریداری می کنند.

برای صاحبان فروشگاه ها و کسب و کارهایی که برای زنجیره تامین محصولات فروشگاه خود سفارش می دهند تخفیف های شگفت انگیزی تدارک دیده ایم. کسانی که اولین بار از مجموعه آذرنام خرید عمده می کنند تخفیف ویژه دریافت خواهند کرد.

مشتریان وفادار این مجموعه نیز از تخفیف هایی متناسب با سابقه خرید و مقدار سفارش برخوردار خواهند شد.

مصرف کنندگان نقل گردویی طعم دار، مشتریان نهایی این فرآورده هستند. با وجود اینکه در واحد فروش مجموعه آذرنام خرده فروشی انجام نمی شود اما هدف نهایی ما رساندن محصول به دست مصرف کننده است. بدین منظور، کوشیده ایم تا با ارائه ی تخفیف های مناسب به خریداران عمده، قیمت نقل ارومیه را برای مصرف کننده کاهش دهیم.

مصرف کنندگان نقل های طعم دار به دلیل خواص دارویی ادویه و گردو و طعم مطبوع آنها، این نقل را انتخاب می کنند. در فصول مختلف سال، استقبال مصرف کنندگان برای مصرف نقل های ادویه دار به همراه نوشیدنی های گرم، مشوق تولیدکنندگان این فرآورده  هاست.

نقل گردویی طعم دار

معرفی نقل های طعم دار به مصرف کننده

تولید نقل گردویی طعم دار یکی از ابتکارات شرکت آذرنام است. اکثر مصرف کنندگان نقل ارومیه تنها با نقل بادامی آشنا هستند و تعداد کسانی که نقل گردویی را امتحان کرده اند به مراتب کمتر است. نقل گردویی به دلیل چربی مغز آن طعم دلپذیر تری دارد و خواص گردو در پیشگیری از بیماریهای قلبی این نقل را متمایز کرده است.

استفاده از زعفران، دارچین، بهارنارنج، گل محمدی و گلاب در تهیه نقل گردویی طعم دار بر تنوع و کیفیت این نقل بی نظیر افزوده است. ظاهر نقل های طعم دار با هم متفاوت است و عطر آنها به راحتی تفاوت طعم آنها را نمایان می کند. کافیست نمونه ای مخلوط از انواع نقل طعم دار را برای مشاهده و چشیدن طعم و عطر آن در اختیار مصرف کننده بگذارید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی یک کیلویی

صادرات نقل گردویی یک کیلویی به امارات

صادرات نقل گردویی یک کیلویی به امارات به عنوان میزبان بزرگترین شرکت های تجاری و …