آذرنام
خانه / نقل / فروشگاه عرضه نقل گردویی خوشمزه با قیمت ارزان

فروشگاه عرضه نقل گردویی خوشمزه با قیمت ارزان

درست است که نقل گردویی خوشمزه یکی از لذیذترین شیرینی های اصیل ایرانی است اما آن را گرانتر از قیمت واقعی نخرید. با توجه به تفاوت قیمت انواع نقل در بازار، تصمیم گرفته ایم تا از گران شدن بی رویه آن جلوگیری کنیم.

هدف نهایی فرآیند تولید، جلب نظر حداکثری مصرف کنندگان و تشویق آنها به خرید و مصرف فرآورده هاست. وظیفه فروشندگان، رساندن فرآورده به دست مشتری، با قیمت مناسب است، نه افزایش قیمت بی رویه و خارج از انصاف.

آذرنام به عنوان تولید کننده نقل سنتی ارومیه راه اندازی فروشگاه عرضه نقل گردویی خوشمزه با قیمت ارزان را یکی از اهداف خود می داند.

نقل گردویی خوشمزه

چرا نقل گردویی خوشمزه را ارزان می فروشیم

نقل گردویی خوشمزه

ما قیمت نقل گردویی خوشمزه را بر اساس هزینه های تولید کارخانه تعیین میکنیم. کسب سود از بالا و پایین رفتن موج بازار، هدف فروشندگان تازه کار است. درصد بالایی از قیمت محصولاتی که در فروشگاه های مختلف عرضه می شوند مربوط به توزیع کنندگان و پخش کنندگان است.

گاهی تفاوت قیمت ها به ۱۰۰ درصد و بالاتر هم می رسد که مانع فروش بیشتر و باعث کاهش بهره وری تولید کننده است. هزینه ها و زحمت تولید فرآورده های غذایی در سراسر جهان همیشه بیشتر از هزینه های توزیع می باشد. در حالیکه بیشترین هزینه های تبلیغات و بازاریابی محصولات بر عهده تولید کننده است.

خرید عمده نقل گردویی خوشمزه از کارخانه بسیار ارزانتر از خریدهای با واسطه است. با توجه به عدم نظارت مستقیم بر قیمت ها، هر واسطه گری به دلخواه اقدام به افزایش قیمت اجناس موجود در انبار خود می کند. این افزایش قیمت که بدون اطلاع تولید کننده صورت گرفته است در نهایت به ضرر تولید تمام خواهد شد.

مصرف کنندگان تمایلی به خرید اجناس گران قیمت ندارند و حاضر نمی شوند بهایی بیش از ارزش کالا، برای آن بپردازند. مجموعه آذرنام برای تعدیل قیمت فرآورده های خود در بازار و افزایش تمایل مصرف کننده برای خرید محصولاتی با قیمت منصفانه، اقدام به عرضه فرآورده های خود در فروشگاه عرضه نقل اصل ارومیه با قیمت ارزان نموده است.

نقل گردویی خوشمزه

فروشگاه نقل ارومیه ارزان

مجموعه آذرنام پس از تولید نقل گردویی خوشمزه که مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته، فروشگاه ارزان آن را راه اندازی کرده است. در این فروشگاه که فعالیت خود را به صورت حضوري و اینترنتی انجام می دهد انواع نقل سنتی ارومیه به فروش عمده می رسد.

تمامی محصولات آذرنام به طور کامل در این فروشگاه معرفی شده و ویژگی های آنها شرح داده شده است. آگاهی شما به عنوان فروشنده فرآورده های تولیدی ما، علاوه بر اینکه یک خرید آگاهانه را برای شما رقم می زند، شما را به یکی از فروشندگان خوب این مجموعه تبدیل می کند.

برای ثبت سفارش و خرید عمده از این فروشگاه می توانید با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی یک کیلویی

صادرات نقل گردویی یک کیلویی به امارات

صادرات نقل گردویی یک کیلویی به امارات به عنوان میزبان بزرگترین شرکت های تجاری و …