آذرنام
خانه / نقل / پخش عمده نقل بیدمشک سنتی

پخش عمده نقل بیدمشک سنتی

نقل یکی از معروف ترین خشکبار های ایرانی بوده است و نقل ارومیه مرغوبترین نقل در کشور است. نقل از بهترین جایگزین های قند برای مصرف نوشیدنی‌های مانند چای است. نقل ریشه در تاریخ این سرزمین دارد و از دیر باز نماد شادی بوده و در مراسم های شاد مانند عروسی مورد استفاده قرار میگیرد. ارومیه مهد تولید نقل در ایران است. نقل طعم های مختلفی مانند بیدمشک، گل محمدی، هل و زعفرانی دارد و از خشکبار های صادراتی به کشورهایی مانند آذربایجان و ترکیه می باشد. این خوراکی برخلاف قند نه تنها مضر نیست بلکه دارای خواص فراوانی نیز می باشد زیرا برای تولید آن از موادی استفاده شده که برای سلامت انسان مفید است. نقل بیدمشک سنتی از قدیمی ترین و پر طرفدار ترین نوع نقل ها در ایران شناخته می شود و محبوبیت فراوانی میان مردم دارد.

پخش عمده نقل بیدمشک سنتی

ریز مغذی های فراوان نقل بیدمشک

ریز مغذی های فراوان نقل بیدمشک به طور کلی هسته اصلی نقل را آب و شکر تشکیل می دهند. اما ریز مغذی های نقل بیدمشک سنتی ارومیه خلال بادام و عرق بیدمشک هستند که علاوه بر طعم دلنشینی که به وجود می آورد دارای خواص فراوانی نیز می باشند. خلال بادام دارای ویتامین ای می باشد که برای مقابله با مشکلات قلبی بسیار موثر است. مصرف بادام کلسترول های مفید برای بدن را افزایش میدهد و باعث کاهش تولید کلسترول های مضر در بدن می گردد. همچنین بادام دارای مواد معدنی بسیار زیاد و همینطور فسفر است که باعث استحکام استخوان و سلامت استخوان بندی بدن می شود. تمامی عرقیجات از جمله عرق بیدمشک آنتی اکسیدان و ضد میکروب هستند. اما عرق بیدمشک در کنترل قند خون نیز بسیار مفید است و در رفع خستگی ناشی از فعالیت های روزانه بسیار موثرمی باشد. همچنین برای تسکین اعصاب از آن استفاده می شود. در کل می‌توان نتیجه گرفت که ترکیب خلال بادام و عرق بیدمشک در سلامتی قلب استخوان و درکل، بدن و اعصاب بسیار موثر است

مرجع خرید نقل بیدمشک سنتی

مرجع خرید نقل بیدمشک سنتی بی شک اصلی ترین مرجع خرید نقل در ایران، شهر ارومیه واقع در آذربایجان غربی است. شهری که در آن نقل از هویت‌های شاخص و از محبوب ترین سوغاتی های این شهر محسوب می شود. در این شهر با مرغوبترین نوع نقل چه نقل سنتی چه نقل ماشینی مواجه هستیم. ارومیه سال‌هاست که این خشکبار خوشمزه را تولید کرده و آن را به سراسر ایران ارسال می کند. مسلم است که مرجع اصلی تولید نقل بیدمشک و مرغوبترین نوع آن در ایران نیز شهر ارومیه باشد که با بهترین مواد اولیه و کارآمدترین روش ها با کیفیت ترین نوع نقل بیدمشک را به مردم عرضه می دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی یک کیلویی

صادرات نقل گردویی یک کیلویی به امارات

صادرات نقل گردویی یک کیلویی به امارات به عنوان میزبان بزرگترین شرکت های تجاری و …

دیدگاهتان را بنویسید