آذرنام
خانه / حلوای گردویی / مناسب ترین قیمت حلوای گردویی ارومیه

مناسب ترین قیمت حلوای گردویی ارومیه

قیمت حلوای گردویی ارومیه براساس کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن متغیر است. بهره مندی از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در قیمت نهایی حلوای گردویی تولید شده موثر بوده و نقش مهمی دارد. در این میان مجموعه تولیدی آذرنام در صدد است حلوای گردویی را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار خریداران قرار دهد.

قیمت حلوای گردویی

بهترین نوع حلوای گردویی در بازار ایران

نظر به اینکه عمده ترین بخش حلوای گردویی ارومیه را شیره انگور تشکیل می دهد همین امر سبب شده حلوای گردویی این شهر از خاصیت بالایی در مقایسه با محصولات مشابه برخوردار باشد.

متاسفانه برای تهیه ی حلوای گردویی در بیشتر شهرهای کشور از شکر سفید استفاده می شوذ در حالی که ارزش غذایی شیره انگور به هیچ وجه قابل مقایسه و ارزیابی با شکر صنعتی نیست.

وجود باغات فراوان انگور در این شهر موجب شده شیره انگور به راحتی و سهولت در دسترس تولید کنندگان این فرآورده ی محلی قرار گرفته و به دلیل عدم استعمال شکر، محصولی پرخاصیت و دارای قابلیت رقابتی بالا عرضه بازار شود.

شیره انگور به دلیل طبیعت گرم و تری که دارد همواره مورد توجه و استقبال مردم آذربایجان و نقاط سردسیری کشور بوده و همزمان با فرارسیدن شب یلدا و ایام عید، زینت بخش سفره های مردم می گردد.

قیمت حلوای گردویی

قیمت حلوای گردویی ارومیه

اگر چه تاریخچه دقیق و مطمئنی از ورود این محصول به سبد غذایی مردم ارومیه وجود ندارد اما شنیده ها خبر از قدمت صد ساله این خوراکی آیینی در منطقه آذربایجان را دارد.

با اینکه این محصول به عنوان سوغاتی از سوغاتی های شهر ارومیه به حساب می آید و در ردیف فرآورده های بومی و محلی قرار می گیرد ولی در طی سال های اخیر از حالتی محلی فراتر رفته و به کالایی ملی و بین المللی بدل گشته است.

برای دسترسی به قیمت این سوغات با ارزش همه روزه می توانید با مشاوران شرکت آذرنام تماس گرفته و از آخرین قیمت آن مطلع گردید؛ وجود نوسانات موجود در بازار مواد اولیه مانع از آن است که قیمتی ثابت و دائمی در سایت فروش قید گردد.

قیمت حلوای گردویی

مشخصات حلوای گردویی ارومیه

از جمله مهم ترین شاخصه هایی که می شود برای این فرآورده ی بومی ذکر کرد موارد زیر است:

  1. سرشار از ویتامین E، B و C به دلیل استفاده از شیره انگور
  2. منبعی غنی از کلسیم و فسفر به جهت وجود گردو در مواد تشکیل دهنده ی آن
  3. داشتن قیمت ارزان و رقابتی به نسبت محصولات مشابه
  4. دارای بسته بندی شکیل و جاذب
  5. محصولی طبیعی و ارگانیک

موارد بالا تنها چند مورد از ویژگی هایی است که این محصول مفید و مقوی را از سایر مواد خوراکی متمایز ساخته است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com