آذرنام
خانه / حلوا گردویی / خرید حلوا گردویی مرغوب به صورت عمده

خرید حلوا گردویی مرغوب به صورت عمده

قنادان و شیرینی سراهای فعال در کشور از جمله متقاضیانی هستند که به دنبال خرید حلوا گردویی به شکل عمده در بازار بوده و تلاش زیادی دارند که این محصول را مستقیم و بی واسطه از دست تولید کنندگان عمده خریداری نمایند. این کار، درصد سود عرضه کننده را به شکل چشمگیری افزایش داده و از هدر رفت هزینه ها جلوگیری می کند.

خرید حلوا گردویی

انواع حلوا گردویی با کیفیت ایرانی

حلوا گردویی یکی از محصولات باکیفیت و مرغوب ایرانی است که در مناطق گردوخیز کشور تولید شده و مورد استفاده در مراسمات حزن و شادی واقع می شود. از آنجایی که گردو بیشتر در مناطق کوهستانی رشد می کند غالب حلوای گردوی تولید شده در کشور اختصاص به این نواحی دارد.

استان های شمالی و شمال غربی کشور از جمله آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گرگان جاهایی هستند که سابقه طولانی در زمینه تولید و عرضه حلوا گردویی دارند.

حلوا گردویی ارومیه، تبریز و کردکوی زبانزد خاص و عام بوده و سالانه حلاوت بخش کام هزاران توریست خارجی وارد شده به کشور است.

اگرچه حلواهای تولید شده در شهرهای مختلف کشور هر کدام دستور پخت متفاوتی با هم دیگر دارند و مردم هر منطقه بسته به مهارت و خلاقیت خاص خود اقدام به تولید آن می کنند اما در اینکه گردو اصلی ترین ماده اولیه مورد استفاده باشد مشترک اند.

خرید حلوا گردویی

خرید عمده حلوا گردویی مرغوب ارومیه

حلوا گردویی از قدیم الایام مهمان سفره ی مردم ارومیه بوده و به جهت مرغوبیت خاصی که داشته مورد استقبال و توجه مشتریان داخلی و خارجی قرار گرفته است.

مرغوبیت، ارزش غذایی بالا، توجه به اصول بسته بندی از جمله موارد مهمی است که نقش بی بدیلی در جذب و علاقه مشتریان به این فرآورده ی بومی محلی داشته است.

برای خرید عمده و استعلام قیمت حلوای گردویی ارومیه می توانید به کارگاه های تولیدی فعال مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید حال آنکه خرید حضوری علاوه بر اتلاف وقت، هزینه های بی موردی را هم بر شما تحمیل خواهد کرد.

برای صرفه جویی در زمان و هم چنین کاهش هزینه های جاری می توانید به سایت های اینترنتی معتبر و مورد اعتماد در زمینه تولید نقل و حلوای ارومیه وارد شده و کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

خرید حلوا گردویی

مزایای خرید حلوا گردویی ارومیه

چرا خرید حلوا گردویی ارومیه نسبت به حلوای عرضه شده در شهرهای دیگر مقرون به صرفه است؟

نظر به اینکه برای تولید حلوا گردویی علاوه بر گردو از شیره انگور نیز استفاده می شود. شهر ارومیه به جهت تاکستان های فراوانی که در خود جای داده سالانه بخش عمده ای از نیاز کشور را رفع می کند.

همین امر سبب شده قیمت شیره انگور در این منطقه به مراتب پایین تر از دیگر نواحی کشور باشد و این مساله در مقرون به صرفه بودن حلوای تولید ارومیه نیز تاثیر گذار بوده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com