آذرنام
خانه / نقل گل محمدی / فروشنده بزرگ نقل گل محمدی ابریشمی

فروشنده بزرگ نقل گل محمدی ابریشمی

فروشگاهای بزرگ نقل گل محمدی ابریشمی در شهر ارومیه موجود می باشند و هم چنین فروشگاهای اینترنتی که محصول آن ها از ارومیه است .نقل گل محمدی خوشمزه ترینش و اصلی ترین آن از شهر ارومیه است اگر به شهر ارومیه سفر کردین بهترین سوغات می توانید آن را خریداری کنید و اگر در شهر دیگری ساکن هستید به راحتی می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید اصالت کاره ما عرضه کردن بهترین نقل و بهترین سوغات برای شما عزیزان است.

فروشنده بزرگ نقل گل محمدی ابریشمی

رنگ و ظاهر نقل گل محمدی

رنگ و ظاهر نقل گل محمدی نقل یکی از فراورده های سنتی قنادی بر پایه ی شکر در ایران است که امروزه با افزودن انواع ادویه و گل محمدی خشک شده نیز تولید می شود. انواع مختلف نقل در سراسر کشور طی عملیات دراژه زنی گردو، خلال بادام یا خشکبار با روکش شربت شکر قوام آمده بدست می آیند. یکی از معروفترین نقل های ایران نقل گل محمدی است که در شهر ارومیه عرضه می شوند. شکر سفید و خالص یا کله قند عمده ترین ترکیب به کار رفته در ساختار نقل بوده. رنگ و ظاهر نقل گل محمدی گرد و گلوله ای شکل است در سایزهای کوچک، بعضی از آنها مغز بادام هم در داخل نقل می گذارند که سایزش یک مقدار بزرگ تر می شود.رنگ ظاهر نقل گل محمدی زمینه ای سفید رنگ مایل به شیری دارد گل محمدی های داخلش تا حدودی بر روی زمینه ی شیری رنگ مشخص است رنگی صورتی شکل دارد.

نقل گل محمدی به دلیل این که هیچ مواد شیمیایی در آن استفاده نمی شود در خطه آذربایجان خیلی بیشتر از دیگر خوردنی ها مورد توجه قرار می گیرد چرا که یکی از این فواید جلوگیری از لخته شدن خون، تنظیم فشار و قند خون و محافظت از استخوان هاست.

عرضه کننده نقل گل محمدی ابریشمی

عرضه کننده نقل گل محمدی ابریشمی نقل گل محمدی یا نقل ابریشمی از جمله نقل های است که مشتری بسیاری به خود جذب کرده است. عرضه کنندگان این نقل ها را در اندازه های مختلف از بازار و شیرینی فروشی های ارومیه و حتی در شهر خودتان و فروش گاه اینترنتی ما می توانید تهیه کنید. در بسته بندی های مرغوب و با کیفیت با طعم های مختلف: زعفرانی، بیدمشک و گل محمدی که معروف ترین طعم آن نقل گل محمدی ابریشمی است.

فروشگاه اینترنتی ما عرضه کننده نقل گل محمدی ابریشمی است و این قابلیت را دارد که شما در هر جای از کشور که هستین در منزل خود می توانید از محصول ما، شیرینی و سوغات شهر ارومیه را سفارش بدهید و بهترین شیرینی برای جایگزین کردن قند و خوردن آن با چایی نقل گل محمدی ابریشمی است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

پخش عمده نقل گردویی گل محمدی

نقل گردویی گل محمدی یکی دیگر از انواع این محصول می باشد که دارای طعم فوق العاده بی نظیر بوده و در کنار آن ظاهر بسیار دلچسب و اشتها برانگیز دارد که تمام این دلای

دیدگاهتان را بنویسید