آذرنام
خانه / نقل / سفارش خرید نقل زعفرانی ارومیه

سفارش خرید نقل زعفرانی ارومیه

نقل های زعفرانی یکی دیگر از نمونه نقل های موجود در بازار هستند که در تولید آنها از بهترین مواد اولیه بویژه زعفران اصیل قائنات استفاده می شود.

برای سفارش خرید نقل زعفرانی می توان با مراکز فعالی که در بازار به عنوان تولید کننده و یا عرضه کننده انواع نقل شناخته می شوند ارتباط برقرار نمود.

خرید نقل زعفرانی از واحدهای تولیدی به مراتب پایین تر از سایر مراکز خواهد بود.

سفارش خرید نقل

موارد استفاده از نقل زعفرانی

فرآیند تولید نقل زعفرانی به شکلی است که تمامی موارد بهداشتی در تولید آن به طور کامل و به صورت ریز و درشت مراعات می شود تا محصول تولید شده کلیه ی ضوابط و شاخصه های بهداشتی را داشته و محصولی ایمن از نظر سلامت غذایی باشد.

استفاده از نقل زعفرانی بسته به سلیقه هر فرد می تواند در ایام خاصی اعم از مراسمات عروسی، برگزاری دورهمی های خانوادگی و هم چنین به عنوان پک هدیه به منظور ارسال به دوستان و آشنایان مورد استفاده قرار گیرد.

نقل زعفرانی صرفا نباید دارای ظاهری زیبا و شیک باشد بلکه مهم ترین اصل در تولید این نقل به کارگیری زعفران اصیل است و تهیه نقلی با این مشخصات تنها در صورت خرید از تولیدی های معتبر امکان پذیر خواهد بود.

شایان ذکر است که نقل زعفرانی ذر مقایسه با سایر ارقام نقل دارای ماندگاری کمتری بوده و بعد از گذشت بازه زمانی ۳۰ روزه رفته رفته از مقدار رنگ آن کاسته می شود که دلیل آن نیز حساس بودن عصاره زعفران نسبت به عوامل محیطی است.

سفارش خرید نقل

قیمت استثنایی نقل زعفرانی

قیمت نقل زعفرانی به نسبت اینکه از چه نوع ماده اولیه ای در تولید آن استفاده گردد می تواند دستخوش تغییر شود.

  • مقدار مغز مورد استفاده
  • نوع مغز به کار رفته
  • کیفیت زعفران استفاده شده

از مهم ترین عواملی هستند که در قیمت نهایی نقل زعفرانی تاثیر دارند.

علاوه بر این خرید عمده نقل نیز یکی دیگر از مواردی است که سبب می شود محصول با قیمتی ارزان و مناسب به دست خریدار برسد.موردی که انجام آن برای مصرف کننده مقدور نبوده و تنها فعالان حوزه نقل می توانند از این شرایط استفاده کنند.

هم چنین برخی از واحدها در مواقعی از سال به منظور تبلیغ و بازاریابی با گذاشتن طرح فروش ویژه نقل، محصول را با قیمتی استثنایی عرضه می کنند که می تواند فرصت مناسبی برای سفارش خرید نقل باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی یک کیلویی

صادرات نقل گردویی یک کیلویی به امارات

صادرات نقل گردویی یک کیلویی به امارات به عنوان میزبان بزرگترین شرکت های تجاری و …